حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟
نوشته شده توسط : تینا

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

تقریبا از دوهزار سال پیش، برای هر برج، یک حیوان اختصاص داده شده است. البته نام گذاری این برج ها به همین راحتی نبوده و داستانی عجیب برای آنها وجود دارد. با آژانس مسافرتی چهار فصل همراه باشید تا در این مورد بیشتر توصیح دهیم.

داستان پشت حیوانات برج‌های فلکی

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

قبل از اینکه به این داستان ها بپردازیم، باید این نکته را بگوییم که این داستان ها با توجه به فرهنگ هر کشور متفاوت است. داستانی که می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم با نسخه ویتنامی آن کاملا متفاوت است. هم چنین حیوانات این داستان، نشانه ی روز، ساعت و ماه هستند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند. برای مثال، منظور از ساعت 11 صبح تا یک ظهر، موش می باشد و به این دلیل است که در این زمان موش به دنبال غذا می‌رود. به علاوه افرادی که در هر برج به دنیا آمده اند، ویژگی های خود را در حیوانات همان برج جست و جو می کنند. برای مثال از ویژگی های متولدین سال خوک می توان عدم تمرکز و وظیفه شناسی اشاره کرد. هم چنین زنان متولد سال اژدها هم بسیار قدرتمند هستند. تور لحظه آخری مشهد

ماجرا از اینجا آغاز می شود که امپراطور جید (Jade) از حیوانات به عنوان محافظان خود کمک گرفته و به آنها جایگاه متفاوتی داده بوده است. یک روز پادشاه تصمیم می‌گیرد تا به کمک افراد خود، زمان را اندازه‌گیری کند و در چرخه‌ی دوازده ساله‌ی تقویم، هر سال را به نام یکی از حیوانات بزند. اما مشکل بزرگی که وجود داشت این بود که در کره خاکی بیش از 12 حیوان زندگی می کردند. امپراطور  هم برای اینکه از بین حیوانات جنگل، 12 حیوان را انتخاب کند، مسابقه ایی برپا کرد و گفت:  12 حیوان اولی که بتوانند در رودخانه‌ی خروشان شنا و از خط پایان عبور کنند، نامشان در میان ستارگان نوشته می شود. البته این مسابقه برای همه آسان نبود و بعضی از حیوانات از دوستانشان کمک گرفتند.

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

مثلا موش و گربه برای اینکه بتوانند از رودخانه عبور کنند، از گاو نر کمک خواستند. گاو که بسیار مهربان بود، در خواست آنها را قبول کرد. گاو شناگر خوبی بود و به سرعت به سمت خط پایان حرکت کرد. ولی موش که دوست داشت فقط خودش برنده شود، گربه را از پشت گاو به داخل آب هل داد و در نزیکی ساحل، از پشت گاو روی زمین پرید و خودش را به خط پایان رساند و نفر اول شد. گاو هم به آرامی پشت سر موش از خط پایان عبور کرد و رتبه دوم را کسب کرد. یکی دیگر از حیوانات که رتبه سوم را بدست آورد، ببر بود. رزرو تور مشهد

خرگوش هم بسیار باهوش بود و از روی سنگ های رودخانه پرید و خود را به خط پایان رساند و نفر چهارم شد. حیوان بعدی اژدها بود که به آرامی از میان ابرها به سمت خط پایان حرکت کرد و در کنار امپراطور فرود آمد. البته امپراطور فکر می کرد به دلیل اینکه اژدها می تواند پروار کند، احتمالا نفر اول می شود. زمانی که امپراطور دلیل تاخیر او را پرسید. اژدها گفت: در راه رسیدن به خط پایان، مرزعه‌ی کشاورزی آتش گرفته بود و من به کمک کشاورز رفتم تا آتش را خاموش کنم. بعد از آن هم زمانی که متوجه سُر خوردن خرگوش در آب شدم، با نفس خود، بادی را ایجاد کردم تا خرگوش به راحتی به ساحل برسد.

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

زمانی که امپراطور دلیل تاخیر اژدها را شنید، عنوان حیوان پنچم برج‌های فلکی را به اژدها داد. برای کسب رتبه ششم و هفتم بین مار و اسب رقابت بود. اما مار توانست از کنار اسب عبور کند و رتبه ششم را از آن خودش کرد و اسب هم رتبه هفتم را کسب نمود. بعد از آن گوسفند، میمون و خروس با قایقی که ساخته بودند، به ساحل رسیدند. میمون و خروس به دلیل اینکه گوسفند در طول مسیر به آنها بسیار کمک کرده بود که ناامید نشوند، جایگاه هشتم را به او دادند و به ترتیب میمون و خروس، جایگاه نهم و دهم را کسب کردند. بعد از آنها، سگ که نگران مسابقه نبود؛ با آرامش خود را به خط پایان رساند و رتبه یازدهم را کسب کرد. همه حیوانات منتظر بودند که نفر دوازدهم مشخص شود، بلاخره خوک که بعد از خوردن غذا و استراحت کردن، خود را به ساحل رسانده بود، جایگاه دوازدهم را کسب کرد. گربه که نتوانسته جایگاهی را بدست بیاورد، قسم خود که انتقام خودش را از موش بگیرد و به همین دلیل تمامی گربه‌ها به دنبال موش هستند.
این هم ماجرایی بود که پشت نام گذاری حیوانات برج‌های فلکی وجود داشت. آفر تور مشهد آیا تا به حال این داستان را شنیده بودید. خوشحال می شویم نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: حیوانات برج‌های فلکی چه معنا و مفهومی دارند؟,تور لحظه آخری مشهد,رزرو تور مشهد,آفر تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: